mandag den 29. oktober 2012

Hyggehjørne af genbrug

Jeg har længe haft lyst til at lave et hygge hjørne i mit soveværelse, så jeg har været på udkik efter nogen store flotte puder, men jeg synes ikke lige jeg her kunnet finde det jeg søgte, der var intet der matchede de billeder jeg havde i mit hoved af, hvordan mit hygge hjørne så ud.

Derfor her jeg igen været i diverse genbrug, det har tage lidt tid, men nu har jeg fået samlet lidt forskellig sammen, så det er blevet rigtig godt.

Jeg har bla. købt en stor ammepude for 45 kr. som jeg har syet nyt stof til.
Jeg sprættede den gamle op og tog lynlåsen af , så bredte stoffet ud og lagde det oven på det nye stof, tegnede udenom og vupti, så var det bare at få det klippet ud, sy lynlåsen i og sy resten sammen.







I genbrug fandt jeg 3 nøgler lyserød Fleecegarn til 15 kr. ud af dem strikkede jeg på pinde nr. 12 et pudebetræk.




Jeg fandt også denne smukke blomstrede pudebetræk i gengrug, den gav jeg 10 kr. for.


 
 
Sådan kom mit læse-hygge hjørne til at se ud.
Sengetæppet er for øvrigt også købt i genbrug for 50 kr.
Den forreste pude og pøllen er ikke genbrugs ting.
 
 
 





 

2 kommentarer:

  1. Flot og kreativt...for små penge...det er godt nok fint ;O))

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha´ Helle..... dejlig hvis jeg kan give andre nye idéer :-)

    Jette

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette