søndag den 30. december 2012

Efterlysning ..........

Jeg var på campingferie i sommer og ind imellem når jeg lige skulle slappe lidt af, hæklede jeg den blå bil med campingvogn. Jeg fandt den i en bog jeg lånte på biblioteket, jeg forærede bilen til mit barnebarn Sebastian, han var helt vild med den og vil gerne have at jeg hækler en flyvemaskine ....................... jeg kan ikke finde en opskrift nogen steder på sådan en, så  er der nogen af jer derude der evt. ligger inde med en opskrift på en hæklet flyvemaskine, så kunne jeg da godt tænke mig, at låne den :-) På forhånd tak ....

Sådan her ser bil og campingvogn ud :


 
 

11 kommentarer:

  1. De er vel nok søde - jeg har ikke set sådan nogle før og kan desværre ikke hjælpe med en opskrift.
    Men det minder mig om, at i Frederiksværk har jeg set en trehjulet cykel betrukket med strik :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Madame ....... jeg har hæklet mange ting i årets løb, så de kommer på bloggen lidt efter lidt.... jeg er blevt lidt bidt af at blogge, selvom jeg har haft min blog siden 2008, så har jeg ikke rigtig fået noget gjort ved den, før i oktober her i år :-)

      Slet
  2. Hold da helt op, hvor er det flot. Vidste at jeg havde set én her på bloggen hækle et fly, som du ønsker opskrift på. Så gik på jagt. http://filihunkat.blogspot.dk/search/label/h%C3%A6klerier
    Du kan finde et hæklet fly, på Filihunkat´s blog.
    Rigtig godt nytår til dig Jette. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle du er da en kammerat, tusinde tak for det.
      Nu har jeg skrevet til hende, håber hun vil sende mig opskriften :-)
      Rigtig godt nytår til dig også
      Kh Jette

      Slet
  3. Jeg prøver igen......... jeg har desværre ikke haft held med at få fat på opskriften fra linket fra Helle
    SÅ jeg prøver at spørge igen, OM nogen har en OPSKRIFT :-)
    Kh Jette

    SvarSlet
  4. Hej.

    Send en mail til Lene fra www.filihunkat.blogspot.dk på LH10@PC.DK. Hun har en opskrift, som hun gerne deler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia,
      Tak skal du have for din oplysning :-)
      Min svigerdatter kontaktede hende og fik opskriften :-)
      så jeg har hæklet flyet, du kan se den under ..hæklerier.. indlægget hedder "endelig gik flyet i luften"
      Igen tak :-) KH Jette

      Slet
  5. Hej Jette er det muligt du har opskriften på bil og campingvognen

    eller et link hvor jeg kan finde det

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Per

      Jeg har fundet begge dele i en hæklebog, som jeg lånte på biblioteket.
      Jeg kan desværre ikke huske hvad den hedder.
      Men send mig din e-mail adr, så kan jeg sende en kopi til dig af min kopi :-)
      Mvh Jette

      Slet
  6. Hej Jette
    Er det muligt du kan sende opskriften til mig også? cathrinebager@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Cathrine
      Mange gange undskyld, at jeg ikke har fået givet dig et svar.
      Åh jeg ville så gerne hjælpe dig, men jeg har desværre ikke opskriften længere.
      Mit hus nedbrændte sidste sommer, og der er det gået tabt. Men jeg har fundet et link til dig
      http://www.hendesverden.dk/Handarbejdscommunity/Vores-handarbejde/Handarbejde/?blog=23552
      Det er ikke den jeg har brugt, med den ser ud til, at være magen til.
      Med venlig hilsen Jette

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette