søndag den 12. maj 2013

Farmor til 5 guldklumper på regnfyldt camping..........


Ja i læste rigtigt, jeg blev farmor til mit 5. barnebarn i går lørdag den 11-5 :-) en fin lille dreng kom til verden og jeg har været på sygehuset her til aften for at se ham :-)

Vi var  på campingtur i Virksund, det skulle bare lige være en kort tur med én overnatning fra lørdag til søndag, så vi ville ikke bruge tid på at sætte forteltet op men kun markisen :-) Det var fint vejr, lidt overskyet men lummert. så vi dækkede op til frokost ude foran campingvognen...... og da det var indtaget, gik vi en lang tur på et par timer med hver vores kamera (vi har heldigvis den samme interesse for fotografi, men det er ikke det samme vi ser i billederne, og vi går tit hver vores vej) :-) Vi kom tilbage og trængte til en kop kaffe, den blev lavet og vi havde lige sat os til bords, da jeg modtog en SMS med et billede, af en sød lille fyr kun én time gammel. (ham får i ikke at se, men i får nogen billeder jeg tog fra gåturen) :-)



Jeg skal ellers love for det blev et forfærdeligt regnvejr hen på aftenen, det stor ned i stænger hele lørdag aften og nat, da vi vågnede søndag morgen, sejlede det udenfor, campingvognen stod nærmest i en lille sø :-) så det var godt vi havde gummistøvlerne med :-)


Billedet er taget fra virksundbroen.






Håber i har haft en lige så god weekend som jeg har :-)

Kærlig søndags hilsen

Jette




6 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke Jette. Det er stort at blive farmor...HVER gang. ;O) Det bliver spændende for dig, når du skal møde ham ;O)
    Sikke flotte billeder du endnu engang har taget, og dejligt I har nydt ferien. Vi har også været på camping og nydt nogle skønne dage.
    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle - ja det er stort hvergang der kommer en lille ny baby :-)
      Jeg håber i har haft bedre vejr på jeres camping :-)KH

      Slet
    2. Ja det er det helt sikkert Jette. Man bliver kun rigere og rigere for hvert barnebarn ;O) Nej, vi havde også byger og det var koldt. Men vi var så heldige at campere ved et sommerhus, hvor resten af venneflokken boede, så vi mærkede det ikke helt så meget. Vi var indenfor det meste af tiden og gik kun ud, når solen skinnede. Det var koldt om natten, så efter første nat måtte vi have varme på....brrrr. Kh ;O)

      Slet
    3. Ja vi havde også varme på og sad inde og hyggede os med et spil kort, da bygerne var allerværst.... men det er lidt surt at stikke næsen udenfor og træde ned i et par kolde gummistøvler, så meget campist er jeg heller ikke endnu :-)KH

      Slet
  2. Kære Jette, tillykke med dit nye barnebarn. Hvor er du heldig at have fem. Og sikke nogle dejlige billeder fra jeres weekend. KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte - ja det er rigtig dejlig med alle de børnebørn :-) KH

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette