fredag den 17. maj 2013

God pinse :-)


En snegl på vejen, er tegn på regn i Spanien :-) så er det godt jeg ikke skal derned.
vejrguderne har jo lovet sol og varme i pinsen, åh det bliver så godt..... endelig :-)
I dag sneg den sig op på 23 grader her sidst på eftermiddagen :-)


Jeg kunne ikke stå for de to nysgerrige fyre, de står der som siamesiske tvillinger


Skoven er så smuk lysegrøn og når der kommer lidt sol i gennem træerne, får den helt fantastiske farver :-)


Rigtig god pinse til jer der læser med på min blog :-)

Kærlig hilsen

Jette

4 kommentarer:

  1. Altså Jette, jeg nyder altid dine skønne billeder ;O)
    Ritig god pinse til dig ;O) Kh

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder, Jette! Jeg håber din lørdag var lige så smuk som her i Nordsjælland, hvor vi havde sol og 25 grader. Ha' en rigtig god pinse. KH

    SvarSlet
  3. Tak til jer :-) jeg har været på camping ved Klim strand i Nordjylland....... mit mobil abonnement er åbenbart ikke god nok, jeg var fuldstændig afskåret fra omverden i 3 dage.... men nu er jeg på igen og hjemme ved min pc igen :-) Håber i alle har haft en dejlig påske :-)
    Kærlig hilsen
    Jette

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette