mandag den 10. juni 2013

Hæklet tæppe til den røde dukkevogn.


Jeg har hæklet et slumretæppe til mig selv (den kommer på bloggen senere) og der var lidt garn i overskud, så kunne børnebørnenes dukkevogn da få et lille tæppe, dukkevognen er én jeg har købt i genbrug for 50 kr......... lidt dyrt måske, men jeg ville have den :-) og den bor hos mig, sammen med den lille søde dukker der ligger under tæppet :-)




Det er ganske alm. firkanter jeg har hæklet sammen og hæklet en kant udenom :-) og så en lille pynte blomst i midten.



8 kommentarer:

  1. Hvor er det yndigt, Jette - og en supersød dukkevogn også! Der er en lille pige som bliver glad :-) Jeg har også engang hæklet tæpper i firkanter som dit. Kh

    SvarSlet
  2. Tak Gitte :-) ja de små piger brugen den også flittig når de kommer.
    Det er så dejlig at sidde med firkanterne så skal man ikke tænke så meget :-)Kh.

    SvarSlet
  3. Rigtig fin dukkevogn og tæppe ;O) og så er der noget for dine børnebørn at lege med. Synes nu ikke det var et dyrt køb.
    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle :-) Nej det er måske ikke så dyrt, det er bare fordi jeg plejer at få det billigere, men det er blevet dyrere at handle i genbrug :-)Kh.

      Slet
  4. Hej Jette.
    Rigtig fint lille tæppe.
    Sikke fin lille dukkevogn, man får helt lyst til at lege med dukker igen.
    Knus Bente.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente :-) du må gerne komme og se min lille dukkevogn:-) så kunne det jo være der kunne blive til en kop kaffe :-) Kh.

      Slet
  5. Hvor er den bare sød... Glæder mig til at se den du har lavet til dig selv... Var det ikke svært og tog langt tid???
    Jeg hæklet et halstørklæde til mig selv på lidt over tre meter lang og 30 cm bredt, det tog mega langt tid, selv om det bare er frem og tilbage, jeg vil også gerne lave et slumre tæppe, men synes, at det virker som noget der tager mega langt tid...

    SvarSlet
  6. Hej Cecilie.

    Tak for roserne :-)
    Det lille tæppe til dukkevognen tog ikke så lang tid, men det store til mig selv, tog omkring 1½ år at lave, jeg kan ikke sidde med det hele tiden, så jo det tager lang tid, det er sådan noget, man altid kan have med i tasken og lave et par lapper her og der.
    Jeg skal nok lægge det store tæppe på i næste uge, så du kan se det :-) Kh. Jette

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette