søndag den 28. juli 2013

I fredags gik turen til Legoland

Jeg blev inviteret med en tur i Legoland af min søn og svigerdatter og deres fire børn :-) Det var en rigtig hyggelig dag og vejret var godt, i starten var det lidt overskyet men da solen ellers brød igennem, skal jeg da lige love for det blev varmt :-) På vejen dertil, styrt regnede det en hel da vi kørte på motorvejen Og de havde fået en del regn i Billund, men det holdt op da vi kom og det holdt tørvejr resten af dagen..... hvor heldig kan man være :-)
Vi prøvede rigtig mange ting alle sammen...... også dem der sprøjter med vand, det var faktisk rigtig dejlig, at blive kølet lidt ned ind i mellem, for det blev ret varm op af dagen.

Nu er jeg ikke så meget for karruseller og alt hvad der køre rundt....... pyha det kan godt give kvalme :-) men jeg blev da lokke med et par gange.
Jeg kan godt li´ den del af Legoland, der er bygget i miniature størrelse -

Feks. Nyhavn ............ ( jeg er ret fascineret af Nyhavn og jeg skal altid dertil når jeg er i København, det er så hyggeligt )




Og lufthavnen



Selv sommerfugle og små paddehatte er flotte kopier 




På vejen hjem, efter en lang (ca. 11 timer) super dejlig dag inde mellem legoklodser , karruseller, vandsprøjt, musik, masse af nye indtryk og ikke mindst de glade og prøvelystne børnebørn - måtte jeg altså lige standse bilen, for på himlen var der, den mest fantastiske flotte skyformation.





God søndag :-)

10 kommentarer:

  1. Hej Jette. Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Dejligt din familie sådan kunne overraske dig ;O) De sidste uger har da budt på mange oplevelser i jeres familie, det må have været dejligt. Rigtig god ferie. Håber det bliver nogle skønne uger. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  2. Tak Helle :-) dejlig du er tilbage igen :-) ja det har været en dejlig sommer i familiens skød :-) Og dejlig vejret har været så godt, at vi har kunnet være så meget ude :-) Kh

    SvarSlet
  3. Det lyder som den dejligste dag, I havde Jette, og det er meget smukke billeder, du har taget. Jeg har endnu ikke været i Legoland, og det er sjovt at se Nyhavn i miniatureformat. Sikke et flot lys på aftenhimlen. KH

    SvarSlet
  4. Tak Gitte, ja det var en dejlig dag :-) I skulle tage en tur i Legoland med Bella, hvis i engang kommer på disse kanter, hun vil elske det :-)Kh Jette

    SvarSlet
  5. En flott blog med varierte- og flotte bilder :)

    SvarSlet
  6. Tak Gunnar, dejlig at du vil kikke med :-)Kh

    SvarSlet
  7. Bare at kigge på karuseller giver kvalme og søsyge. Jeg kan slet ikke klare det. Det har altid været Allans opgave at stå og vinke til ungerne, eller tage turen sammen med dem.

    Vi har ikke været i Legoland siden børnene var små. Det er tæt på 30 år siden, da ungerne nu er 30 og 35. Vi har lige været en tur i Silkeborg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er heller ikke meget for karruseller, det lader jeg de andre om, jeg får også kvalme :-)
      Så må du en tur til Legoland igen Pia, det er et dejlig sted :-)
      Silkeborg er også dejlig, jeg har boet der i 3 år, og jeg elsker den by :-) Kh.

      Slet
  8. Hej Jette.
    Det er altid dejligt at komme i legoland.
    Ja selv som voksen hygger man sig rigdig dejlig og bliver helt barnlig igen. dejligt.
    Flotte billeder du har taget.
    Knus Bente.

    SvarSlet
  9. Tak Bente .-) ja det er altid dejlig at komme i Legoland uanset alder :-)Knus

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette