søndag den 7. juli 2013

Kolonihaven sol og sommer :-)


Jeg fortalte tidligere om en idé jeg havde med den tomme væg i kolonihaven, missionen er fuldført.
Tre træbøjler købt i genbrug, malet i hver sin pastelfarve og en gammel retro underkjole skal pynte væggen :-) jeg synes det ser meget sommerlig ud og så er det en let dekoration der pryder væggen ved siden af Karl Larsen billederne.




Lidt stemningsbilleder fra haven og de ny plantede blomster






Vi  - (godsejeren og jeg) har brugt lørdagen på at sætte køkkenet op i kolonihaven, (er ikke helt færdig endnu) billeder herfra kommer senere :-) Min mor, min ældste søn og svigerdatter med deres fire dejlige børn kom på besøg med kaffebord og kaffekander, det var rigtig hyggeligt og vejret var jo helt i top, solskin og meget varm :-) Jeg hygger mig altså ( tror vi gør allesammen) derude i haven og jeg synes egentlig jeg bliver mere og mere glad for den :-)


PS: i får lige historien , den der handler om hvorfor jeg kalder min kæreste for godsejeren:-)
Vi har været til internationale markedsdage og en af boderne handlede med ..... ja hvad kaldes de -   kasketter/huer?? ........  ja sådan en kasket som bonderøven altid går med :-)
Jeg kaldte ham straks min helt egen bonderøv....... men det var ikke godt nok til herren :-) så han om døbte hurtigt sig selv til Godsejeren OG det har han heddet lige siden :-) så for eftertiden når jeg omtaler ham, så er han godsejeren :-) :-)



Håber jeres weekend har været lige så god som min :-)

Kærlig hilsen

Jette



4 kommentarer:

  1. I har rigtigt hygget jer med familien. Hvor er der blevet fint - skøn idé med retro underkjolen som pynt! Og det var også en dejlig historie om Godsejeren :-) Vi har også haft en god weekend - det var med Bella, loppemarked og besøg hos venner. KH

    SvarSlet
  2. Vi hygger altid når vi er samlet i kolonien :-)Det lyder jo også til i har haft en god weekend med Bella...... loppemarked er jo altid spændende om man kan finde lidt guld :-) Kh

    SvarSlet
  3. Det ser altså så dejligt ud i din kolonihave - et rigtig hyggested ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Aslaug, det er også et rigtigt hyggested :-)

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette