torsdag den 3. oktober 2013

Frk. Mulle og Hr. Rangle


Endelig blev den lille Mulle færdig....... åh ja, hun manglede kun lige nogen små justeringer, men jeg har haft gang i så andet på det sidste, så hun kom lidt i baggrunden. Se afsnittet om Mulles spæde fødsel Her

Nu er hun færdig og jeg tror da også hun vil gøre lykke hos én af børnebørnene :-)



Den lille Hr. Rangle blev også til på en campingtur (faktisk den samme som Mulle), Jeg havde købe lidt gaver til børnebørnene, bare ikke den mindste William (som i  sommer var 3 mdr), så derfor ville jeg hækle en lille ting han kunne kikke på, det blev til denne selv op fundne lille fyr med en bjælde i begge ender :-)


Ha´ en dejlig dag derude i blogland :-)


9 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne, Jette - du er fantastisk til håndarbejde! Børnebørnene er meget heldige :) Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame :-) jeg elsker jo, at lave disse ting, og det er hele arbejdet værd, når jeg se de små smilende ansigter :-) Kh

      Slet
  2. Hvor er du bare dygtig, de er så fine dine hæklet sager <3

    Ønsker dig og dine en skøn weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susi, det er skønt når de små poder gir´ tingene en krammer, så ved jeg at timerne der er brugt, ikke er spildte :-) Kh

      Slet
    2. Du må også have en skøn weekend Susi :-)

      Slet
  3. Hun kommer da helt sikkert til at gøre lykke, hvor er hun sød. ;O)
    Håber ikke der bliver kamp op, hvem af dem der skal have hende. Ellers må du lave nogle flere.
    Rigtig god weekend Jette.
    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle:-) nej jeg tror ikke der bliver kamp om hende, for jeg altid noget til dem allesammen :-) jeg vil jo ikke gøre forskel på dem. God Weekend til dig også :-) Kh

      Slet
  4. Hvor er de skønne, der er da nogle børnebørn som bliver glade :-)

    SvarSlet
  5. Tak Gitte, to af børnebørnene var her lige en tur i går... Mule fik knus og kram og jeg fik bestillinger på flere af slagsen, jeg har jo fem børnebørn, så de må nok hellere få én hver :-)Kh

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette