torsdag den 24. april 2014

Camping i Påsken, besøg på Aros og i Den gamle by.

Langfredag drog vi på camping, Jeg skulle jo lige på arbejde Skærtorsdag i Galleriet inden jeg kunne holde påskeferie. Vi havde en rigtig dejlig dag og var spændt på hvordan kunderne, ville tage imod vores nye koncept, med Kunst og Loppe Antik, men det gik over alt forventning og vi kunne holde en god påskeferie bagefter.

Turen gik til Århus camping, der var ikke så langt hjemmefra denne gang, men vi ville gerne en tur på Aros og i den gamle by.
Lørdag gik vi først på strøgtur og derefter en tur på Aros.


Jeg er lidt vild med den runde tingest øverst på Aros, det er helt fantastisk og en sjov oplevelse, at gå rundt i alle de farver. Jeg satte mit vidvinkel objektiv 10 - 22 mm på kameraet og her er hvad der kom ud af det.








  Der er forskellige udstillinger på alle etager. 






Søndag havde vi inviteret nogen fotovenner til frokost, det var rigtig hyggeligt og igen det skønneste vejr.
Efter indtagelse af påskefrokosten tog vi alle ud i "Den gamle by" med vores kamera. Jeg tror vi nød det alle sammen, det var i hvert fald det indtryk jeg fik.
OG her er et lille udpluk af hvad jeg fik i kassen.











Det var lidt om min påske, håber også i har haft en dejlig én af slagsen.



8 kommentarer:

  1. Åh så fine billeder, Jette - dejligt at du har haft en god påske med spændende oplevelser :-) Her var det mest en familiepåske og med skønne timer i haven :-) Kh

    SvarSlet
  2. Tak For roserne Madame :-) Det har også været perfekt vejr til at sidde i haven med familien :-).
    Jeg skal i kolonihaven i morgen, de har lovet godt vejr her :-) God weekend og knus herfra.

    SvarSlet
  3. En dejlig påske fyldt med lidt af hvert. Den gamle by er et dejligt sted at besøge. Aros har vi tilgode. Det er nogle fantastiske billeder du har taget.
    Jeg skal også i haven i morgen. God weekend og god arbejdslyst :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Næste gang i kommer tæt på Århus Pia, så smut ind på Aros, de har skiftende udstillinger og det er bestemt et besøg værd :-) Kh

      Slet
  4. Jeg har endnu ikke været på Aros, men det står på min ønskeliste :) Jeg kan godt forestille mig, at det må være fantastisk at gå rundt i alle farverne :) Dejligt at din ferie har været god - det har min også været :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå du har på din ønskeseddel, det er også et besøg værd. - Denne weekend har stået i konfirmationens tegn, det gør den næste også :-)Kh

      Slet
  5. Smukke billder ;O) Lå i på DCU campingpladsen ved skoven og lige ned til vandet ? Der er mange ting at opleve i Århus, og nu hvor vores datter har fået lejlighed der, er vi gået fra også at campere til at må sove på sofaen ;O)) Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle:-), nej vi lå på Århus Camping, det ligger i Lisbjerg (Århus nord) ikke lang fra Ikea.Vi ville gerne have haft en plads i Blommehaven, men alt var optaget, det er nok den du tænker på, er det ikke?. Ja, det er da også hyggeligt med en plads på sofaen :-) Kh

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette