torsdag den 3. april 2014

Jeg har lavet en lille video


Med nogen af de billeder jeg fik i kassen, på vore søndags fototur Det er faktisk ret sjovt, at lave en video og det bliver ikke sidste gang jeg gør det.

Hvis kvaliteten ikke er helt god på din pc, så klik i nederste højre hjørne, der står HD med rødt, så hjælper det på skarpheden.

Jeg har kaldt videoen - "Lille spejl på søen der, hvem er smukkest på vandet her" fordi jeg fik nogen gode spejlinger af Svane parret og ænderne.

                       

God fornøjelse, jeg håber i synes om den :-)


6 kommentarer:

  1. Hvor er det dog smukt, Jette, og det er en god idé at sætte nogle af dine billeder sammen til en film med lækre overgange :-) Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame :-) det var også sjovt at lave den :-) Kh

      Slet
  2. Kære Jette, med stor fare for at gentage mig selv, så vil jeg sige, at hvor er dine billeder altså flotte. Sikke en fin video du har lavet. Er især rigtig glad for det sidste billede, hvor enden er god, men det er mest fordi, jeg synes det er sjovt, når der er lidt kant på livet. Ærgerligt vi ikke bor i nærheden af hinanden. Kunne så godt tænke mig at lave små historier med mine dukker, og så kunne du tage billeder. Det kunne være rigtig sjovt. Hvad mon vi ikke kunne få ud af det. Rigtig god weekend. Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle :-) Ja, det er da lidt ærgeligt, at vi bor så langt fra hinanden, for det kunne da være sjovt.
      Men har du ikke lige købt et kamera selv ??. :-) Vi må da se om vi måske kunne mødes en hel dag til en gang fotografering af dukkerne, så kunne du lære nogen fif til selv at gøre det :-) det kunne være hyggeligt :-)God weekend til dig også :-) Kh

      Slet
  3. Dejlig stemningsfyldt film. Hvad er det for noget musik har du brugt ?

    SvarSlet
  4. Tak Aslaug, Det var noget jeg fik af en bekendt :-) Kh

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette