søndag den 11. maj 2014

Fotoudstilling


Som jeg nævnte i forrige indlæg, så har vi  "Fotodage i Viborg" Hvor der er fotoudstillinger forskellige steder i byen. Fotorammenviborg.dk en fotoklub som jeg er medlem af, udstiller på Viborg sygehus.

I efteråret 2013 havde vi en klub konkurrence, hvor temaet var "Rund", det er et stort emne og det kom der også mange forskellige gode bud på, vi måtte hver især sende to billeder til konkurrencen. Mine to bud kommer her.



Det blå billede fik en 4. plads (det ved jeg kun, fordi jeg så sammentællings listen) :-), men det var jo ikke nok, når det kun gælder om 1. - 2. og 3. pladsen.
I forårs konkurrencen 2013 fik jeg også en 4. plads - så nu må jeg hvis til at tage mig sammen. Her på bloggen ser billedet meget uskarp ud, jeg ved ikke hvad der lige er sket, for det er den altså ikke i virkeligheden.


Billedet er af mine to ældste børnebørn, som nu er blevet 4 år ældre :-) de elsker at blæse sæbebobler (det tror jeg alle børn synes er sjovt - ja også voksne for den sags skyld - jeg synes det) :-). Derfor derfor tog jeg billedet ind i temaet "Rund" - boblerne er jo runde .-) og for mig betyder billedet rigtig meget, Det var nemlig første gang, de to skulle overnatte hos mig i min nye lejlighed (dengang for 4 år siden) og vi hyggede og rigtig meget alle tre :-)

                               ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,       --  0  --      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

De sidste to billeder jeg har med på udstillingen er efter frit valg, og komitéen (som jeg selv er med i),skulle udvælge de resterende billeder (de hører ikke under noget tema).





De kan som sagt ses i forhallen, på sygehuset i Viborg


18 kommentarer:

  1. Wow, helt vidunderlige billeder, Jette! Du er en meget dygtig kunstfotograf, men også det yndige hverdagsbillede med sæbeboblerne går lige i hjertet. Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame for roserne :-) Ja, de børn er skønne, de går også lige i hjertet på mig :-) Kh

      Slet
  2. Hej Jette
    Meget flotte og intense billeder!
    JetteMajken

    SvarSlet
  3. Hej Jette.
    Som altid gode billeder du har taget.

    Knus Bente.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente, Vi må snart på fototur igen :-) Kh

      Slet
  4. Sikke nogle skønne unger, bobler det sjoveste.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Anne de skønne unger og deres farmor holder meget af at blæse bobler :-) Kh

      Slet
  5. Det billede med din skønne børnebørn bude være strøget rent ind på 1. pladsen. Hvor er det godt, og så holder jeg rigtig meget af teksten på trøjen. Det er skønt at være FARMOR ;O)). Håber ....og tror på...dine billeder nok skal rykke op af rangstigen, jeg er vild med dem. Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for roserne Helle - ja, det synes jeg jo også, at det er det bedste billede, men den gik ikke :-) Jeg har også selv købt trøjen til ham, den kunne jeg ikke stå for :-) jeg ELSKER at være FARMOR - men jeg glæder mig også til at blive MORMOR om 8 uger :-) Kh

      Slet
  6. Jeg kan ikke se nogen uklarhed. Hos mig står billederne ganske skarpe og en 4.plads er da ikke så ringe. Tillykke med den. Selvfølgelig havde det være stovere for dig hvis du havde kunnet rykke op på skamlen, det dker til næste år, er jeg sikker på ;-)

    SvarSlet
  7. Tak Pia :-) nej en 4. plads er ik´ så ringe endda :-) Jeg må bare prøve at gøre det lidt bedre næste gang :-) Kh og god weekend

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  12. vidunderlige billeder, Jette! Du er en meget dygtig kunstfotograf, men også det yndige hverdagsbillede med sæbeboblerne går lige i hjertet. and personally recommend to my friends Thanks for posting it
    Peluang Bisnis Modal Kecil
    bisnisr kreatif
    ide bisnis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Indah
      Tusinde tak for de smukke ord, de går lige i hjertet på mig og gør mig rigtig glad.
      Kærlig hilsen Jette

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette