søndag den 7. september 2014

To smukke roser og et gammelt spejl


Torsdag aften kom et særligt lys ind i min stue, jeg havde lige forinden plukket to små, smukke mini roser i min have. Så kom tanken til mig og jeg tog det gammel krakeleret spejl, ned fra væggen i min soveværelse, - det er ikke glasset der er krakeleret, men den beklædning som sidder bagpå.

Her er resultatet og jeg har fået så mange flere billeder, som er super gode.... nu tror jeg altså jeg vil lave de små dobbelte kort, som jeg længe har haft i tankerne.









Prøv engang at gøre det samme, det er ikke så svært.


6 kommentarer:

  1. Skønne, skønne billeder, Jette! Du kunne lave kunstpostkort af dine bileder og sælge dem i kunstmuseet Louisianas butik. Kh

    SvarSlet
  2. Tak madame :-) nej tror du virkelig jeg kunne sælge dem i Louisianas butik? ...... hold da op, jeg må hvis igang :-) Kh

    SvarSlet
  3. Kære Jette
    Smukke, smukke fotos. Jeg bruger tit spejle i mine fotos- det giver en fantastisk effekt.

    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak JetteMajken :-) ja, du tager smukke billeder også med kobber spejlet, dem kan jeg godt li´:-)

      Kh

      Slet
  4. Helt utrolig smukt. God idé med kort. Kh Helle

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette