tirsdag den 30. december 2014

Glædelig bagjul og godt nytår


Endelig kan jeg bruge min pc igen, den har været befængt med virus et stykke tid nu. Det er slet ikke sjov, når det sker, men nu tror jeg, at jeg fik bugt med det.




Julepynten er nu pakket ned og de gamle strømpenisser siger på gensyn i 2015.



Jeg har været ude i sne landskabet med kameraet, her kommer et lille udpluk.
Jeg har været en tur i Bruunshåb ved papirfabrikken.








I ønskes alle et rigtig godt og lykkebringende 2015

Tak fordi i har fulgt mig her på bloggen, Loppe Divaen, Instagram og pinterest.


Kærlig hilsen
Jette

11 kommentarer:

  1. Hej Jette.
    Smukke billeder. Godt du har fået styr på din pc.

    Tak for hyggelig samvær i 2014.
    Håber at 2015 vil give os flere gode stunder sammen.

    Godt nytår til dig.

    knus Bente.

    SvarSlet
  2. Tak - ja det er rigtig godt, jeg var ved at rykke håret af :-)

    Tak i lige måde Bente, jeg lover at få tid til at hjælpe dig med bloggen én af de første dage i det nye år :-).

    Godt nytår
    Knus

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder, Jette - pyha, godt du slap af med virussen. Godt nytår! Kh

    SvarSlet
  4. Tak Madame :-) ja det var rigtig dejlig :-) også godt nytår til dig. Kh

    SvarSlet
  5. Abraço de Ano Novo com votos de muita felicidade.
    Feliz 2015.
    AG

    SvarSlet
    Svar
    1. E obrigado , Feliz Ano Novo :-)

      (Tak i lige måde, godt nytår :-))

      Slet
  6. Godt Nytår til dig Jette!
    Skønne vinterbilleder!

    Kram
    JetteMajken

    SvarSlet
  7. Godt du fik løst problemet.
    Også rigtig godt nytår til dig og dine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var rigtig godt :-). Tak i lige måde Pia :-)
      Kh

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette