tirsdag den 24. februar 2015

En lille gæk


Jeg har haft fornøjelsen af, at have min ene søn og fire børnebørn på ferie hele weekenden. Min svigerdatter er sygeplejerske og har 12 timers weekendvagter hver 3. weekend. Hun skal jo også sove, når hun endelig er hjemme indimellem, og det er måske ikke lige så nemt, at få udsovet med fire børn i huset. Så jeg havde inviteret dem på weekend hos mig.
Det var rigtig hyggelig og de fik lov at plukke, en lille buket vintergækker, men inden vi fik set os om, så var buketten kæmpe stor og måtte deles i flere vaser :-)
De er rigtig flotte og jeg kunne ikke dy mig med, at forevige dem :-)


Jeg er lidt høj i dag, for jeg har købt en masse byggematerialer. Jeg skal udvide i min kolonihave og jeg glæder mig helt vild, til at komme igang.
Selvom det "bare" er et skur til mine havemøbler og en overdækket terrasse.



4 kommentarer:

  1. Dejligt med besøg af familien - og sikke en skøn buket :-) Håber du viser billeder af din kolonihave, når du udvider. Det lyder spændende :-) Kh

    SvarSlet
  2. Ja, jeg elsker når jeg kan være sammen med mine børn og børnebørn , :-). Jeg skal nok fortælle om kolonihaven når vi kommer så langt :-) Kh

    SvarSlet
  3. Dejligt at få lov til atvære en del af familien så længe. Det ser ud til der er flere forskellige vintergækker i den vase. Spændende med nybyggeriet. God arbejdslyst ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rigtig dejlig Pia, familien er mit et og alt :-). Jeg skal nok tage billeder undervejs i byggeriet 😀. Nu skal det lige blive vejr til at komme i gang :-) Kh

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette