mandag den 20. april 2015

Når en pc står af, går en verden i stå


Jeg har, igen igen igen haft problemer med min pc, denne gang stod den helt af og den kunne ikke reddes. Jeg har haft fat i flere forskellige, til at kikke på den og hver gang fik jeg det samme svar.
Ja, jeg er måske lidt tungnem, - eller noget ........ jeg kunne ikke høre, hvad de sagde - eller også kunne jeg bare ikke forstå det, min pc den kan da laves igen,,,,,,,,ikke....... alle de ting jeg har på den  - har jeg nu fået det hele gemt, neejjjj det kniber hvis ............................................. jo, alle mine billeder ligger heldigvis på en backup.

Nu har jeg købt en ny pc, ikke lige det jeg havde lyst til, at bruge penge på nu, hvor jeg også er i gang med at bygge til i kolonihaven - men det kan jo ikke være anderledes, for i disse moderne tider, kan vi jo ikke undvære en pc.
Nå men jeg har stadigvæk, begge ben solidt plantet i den Jydske muld, og jeg skal fremad, det kan jo ikke nytte noget, at græde over spildt mælk :-) .... vel!!

Det værste er nu, at min elskede Photoshop program også er gået tabt .... hjælp hvad gør jeg - pengene på min konto har fået vinger, de flyver hurtigere end jeg kan nå at tælle dem :-)... og ikke nok med det, når computeren er købt, jaaaa, så skal der også lige købes en office pakke - pyha, får det da aldrig en ende.
Jeg må de næste par dage, "få fundet alt det, jeg lige står og mangler" - Men det er nu helt rart, at sidde ved sin egen pc igen, efter 6 uger uden.


                                   

Jeg har igen forsømt alle jeres blogge, men jeg må råde bod på det, og bruge et par dage på en opfølgning.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette