fredag den 17. april 2015

Tilbygning i kolonihaven


Jeg har drømt om i flere år, at jeg kunne udvide lidt i min kolonihave. Derfor jeg har sparet lidt sammen og fået penge tilbage i skat, så nu kan det blive en realitet :-). Men det løber jo op alligevel og pengene er ved at være brugt. Jeg har (håber jeg da, fået købt det meste nu). Jeg har (synes jeg selv), været god til at finde materiale på nettet og Facebook, under alle de her tilsalg sider.
Jeg vil bygge et skur på 9m2 til mine havemøbler, som det er nu, står alle stolene inde i huset når jeg ikke er i haven. De fylder alt for meget og jeg kan ikke selv være der. Der skal også være et lille rum til toilettet. 
I mellem de to huse, skal der være et overdækket terrasse, det har jeg savnet rigtig meget. 
Der er lang vej endnu, til det bliver færdig,   Men jeg glæder mig til vi når vejs ende :-). 

                  

Der skal også nyt tag på det gamle hus. Jeg skal hente tagpladerne her i weekenden, dem har jeg købt over Facebook, de er kun 3 1/2 år gamle og rigtig pæne. Desværre skulle jeg købe alle 120 tagplader, selv om jeg nok kun skal bruge det halve, men det var stadig billigere end at købe nye. Så kender i nogen, der mangler sådanne fine sorte B6 tagplader, så må i endelig sige til. 40kr pr stk og de befinder sig i Skive. 
Så fine er de og prisen er hvad jeg, har givet for dem. Det vil jeg også sælge dem videre til.

                                  

Der er bare et lille ..... men..... Det er at, jeg ved ikke præcis hvor mange jeg får i overskud og de kan først hentes, når jeg er færdig med mit projekt. Jeg bliver færdig til sommer. 

2 kommentarer:

  1. Kære Jette
    Tillykke med udvidelsen- det er da skønt...
    Dejligt med mere plads!

    Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-), ja det bliver rigtig skønt, når det bliver færdig, jeg glæder mig helt vild til, at kunne tage det ivrig :-)
      Kh Jette

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette