søndag den 10. maj 2015

Fotodage i Viborg


Jeg er medlem af fotoklubben "Fotorammen Viborg" og vi har en hel masse foto, med på udstillingen på Pakhuset. Det er blevet rigtig flot og jeg har taget lidt stemnings billeder derinde. 


Billederne er taget med min mobiltelefon og ikke redigeret, derfor lidt mørke farver på nogen af dem :-)
                     P

                     

                    

                    

De fire øverste fotos er mine. Emnet var "portræt af en Viborgenser". 

                   

De nederste to fotos er også mine, frit valg af billede, de fleste i klubben , har to med hver .

                   
Rigtig god aften :-)


2 kommentarer:

  1. Hej Jette,
    ser godt ud, har ikke nået at være rundt at se billeder endnu, men håber at jeg når det i weekenden.

    Knus Bente.

    SvarSlet
  2. Tak Bente, ja du skal da ind og se det 😀
    Kh Jette

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette