mandag den 25. april 2016

Et nyt slumretæppe undervejs


Jeg er begyndt på et nyt slumretæppe, tiden skal jo gå med noget de mørke vinteraftener, som nu er blevet lysere - ja, det er jo godt nok et stykke tid siden, at jeg begyndte.... tror det var før jul. Det går lidt træg denne gang, ved ikke lige hvorfor - jeg har endelig fået garnet samlet sammen, i de farver jeg gerne vil strikke i. Så nu er det bare igang. Jeg er bange for at det her bliver et års projekt, men det gør jo heller ikke noget.
Da jeg strikkede det første slumretæppe, af samme mønster, for et års tid siden - jeg manglede kun tre lapper, men det blev aldrig færdigt. Det gik tabt, da huset brændte sidste år i maj - og derfor ville jeg gerne lave et nyt. Mine to svigerdøtre og min datter, vil også gerne have et tæppe jeg har strikket, så jeg har hvis flere års projekter foran mig.
Hvis du har lyst og gerne vil strikke et slumretæppe, så har jeg lagt mønsteret ud her på bloggen den 4. marts 2015, det nåede jeg da lige inden den forsvandt igen.
Den må du gerne gerne benytte, jeg ved at flere har gjort det.
OG jeg bliver rigtig glad, hvis du vil linke til min blog, når du lægger den op på nettet :-)
Klik på linker her så kommer du ind til opskriften Mit gamle tæppe Tæppet er strikket af dobbelt strømpegarn.






Rigtig god fornøjelse



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette