onsdag den 4. maj 2016

Så kom varmen..... skøøøønt


Endelig er solen med os, vi har haft 15 grader i dag - håber den bliver her et stykke tid endnu.
Jeg skulle egentlig bruge min aften på at brænde nogen foto over på en cd.... men det program jeg har downloadet (Nero) er et gratis program, men når jeg så har fundet billederne og trykker på brænd cd - ja, så vil den have jeg skal opgradere og betale for det. Nu gider jeg ikke tumle mere med det, jeg  kan rigtig mange ting...... men sådan noget der med pc´en når det ikke vil så jeg vil, så står jeg altså helt af - men jeg faldt lige over lidt sommer billeder i mit arkiv - så dem får i lige.










Jeg håber det bliver kolonihave vejr i morgen. Først skal jeg i morgen formiddag til fødselsdag, hos en skøn veninde, så kører jeg i kolonihaven derefter. Fredag skal jeg på arbejde og lørdag til fødselsdag hos mit barnebarn William - han bliver 3 år. Søndag skal jeg på Hald hovedgård til protræt fotografering event, det glæder jeg mig til, det bliver spændende :-)

Må i alle få en dejlig Kristi himmelfarts ferie.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette