mandag den 4. juli 2016

En fotoudstilling er i støbeskeen


Jeg har været lidt bagefter med indlæg, det skyldes blandt andet at jeg er ved at forberede en fotoudstilling i Viborg, hvor mine malerier også skal være med. så jeg har haft travlt og har det stadigvæk med at male. Jeg er færdig med at redigere de fotos jeg gerne vil have med på udstillingen og nu mangler jeg kun at få dem fremkaldt... første hold er sendt afsted til fremkaldelse og jeg venter spændt på, at de skal komme med posten....

Udstillingen er i Pakhuset i Viborg i uge 32 - det er jo lige om snart :-)...... Vi er fire - nej tre amatørfotografer og en prof, der skal udstille vores foto.... Der er fernisering fredag den 12 august kl. 16.00 hvor vi servere lidt mundgodt til både ganen og halsen....... ALLE er velkommen.

Udstillingen er åben
Fredag den 12/8 kl. 15.00 - 18.00
Lørdag den 13/8 kl. 10.00 - 17.00
Søndag den 14/8 kl. 12.00 - 17.00

Jeg har opdelt min del af udstillingen i to kategorier - "mennesket i det åbne rum" er en sort/hvid serie med Streetfoto som er min favorit.... Den anden kategori hedder "sanserne i spil" det er en serie af blomster i skønne farver.

I får lige en forsmag her på et billede i hvert kategori og et maleri. 


Makro - støvfang på en Lilje


Streetfoto - tre glade sømænd.


Et af malerierne der kommer med.


Nu fik jeg da gjort lidt reklame for udstillingen - så er I i nærheden er i meget velkommet til at kikke indenfor.... ja, det er i selvfølgelig også alligevel :-)

Jeg glæder mig helt vild, jeg er så klar, det bliver så godt.

Rigtig god sommer og ferie til alle jer der har det nu og får det senere.


2 kommentarer:

  1. Hej Jette,
    Det ser spændende ud.Tror det bliver godt.

    Knus Bente.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bente

      Tak :-) jeg tror også det bliver godt.. håber at se dig til ferniseringen :-)

      Knus Jette

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette