lørdag den 26. januar 2013

Hagesmæk med hæklet ugle ................


Jeg vil lige vise jer en sød ugle jeg har lavet .............. min svigerdatter Sisse har strikket hagesmækken og jeg har hæklet uglen, godt samarbejde :-) Det var i et tillæg til Hendes verden sidste år vi så hagesmækken og da jeg er vild med ugler, ja så skulle den da laves, jeg strikker ikke så jævnt mere pga. min slidgigt i fingerne, så blev det er opgave til Sisse og hagesmækken var jo til hendes lille datter (mit barnebarn) .........







6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - og lige noget for små børn! Jeg hæklede meget førhen, men er desværre helt kommet fra det ...

    SvarSlet
  2. Tak Madame ..... jeg hæklede også meget i mine unge dage, og pludselig blev det meget umoderne at hækle, det var jeg lidt træt....... men det er heldigvis blevet meget moderne igen, det nyder både jeg selv og børnebørn godt af :-) jeg elsker at hækle.

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte...og nogle skønne farver. Hvis jeg havde små børnebørn, var jeg straks gået i gang. Man kunne også lave noget tilsvarende i stof, hvis man var ferm med en symaskine.
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle..... ja du kan sagtens lave dem i stof, du er jo ferm til at sy :-)
      Kh Jette

      Slet
  4. Hej Jette.
    Hvor er de søde og sjove.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente..... jeg kunne heller ikke stå for den ugle :-)
      Kh Jette

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette