onsdag den 9. oktober 2013

Leg med Gerbera


Jeg elsker at lege med photoshop, tiden flyver af sted når jeg sidder ved min pc.

Nu er det de flotte Gerbera det er gået ud over. Først har jeg taget billederne i et lystelt, så får jeg den lyse baggrund uden forstyrrelser, så er billederne beskåret og nogen af dem har skiftet farve i photoshop. De orange-røde er original farven :-)



















I skal i tage jer af, at teksten på billederne flyver fra side til siden, det er fordi jeg har prøvet at skrive der, hvor det forstyrre billedet mindst mulig :-)

God onsdag derude :-)




8 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke, Jette - jeg kunne ønske mig, at dine flotte billeder blev brugt fx på postkort og billeder til væggen. De fortjener at blive set af mange! Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Gitte :-) ja det var måske en idé med postkort, jeg har også tænkt på mine tegninger, at de skulle laves som postkort eller billeder.... dem må jeg sætte på en anden dag, så i kan se dem. Kh

      Slet
  2. Smukke billeder....som altid Jette. Det ville jeg rigtig gerne lære. Ville skrive til dig at nr. 6 var det smukkeste, men det var kun indtil jeg fik kigget nærmere på flere af de andre ;O))))
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Helle :-) det kan du også godt lære, hvis du har photoshop på din pc :-) det er ikke så svært :-)Kh

      Slet
    2. Jeg har spurgt min mand, men det program har vi ikke. Han siger et koster flere tusinde krone....er det rigtigt ???

      Slet
    3. Ja Helle det er desværre rigtig hvad din mand siger :-( men der er andre programmer, de kan ikke helt des samme, men de kan mange ting, den ene er picassa, den er blevet meget forbedret :-) og så er der windows egen program som hedder "windows live photo gallery" den finder du ved af gå ind i alle programmer, så står den under windows :-) der er også en der hedder "Gimp" man ken downloade gratis, jeg kender den ikke, har kun hørt om den :-) god fornøjelse :-) KH

      Slet
  3. Det er utroligt hvad der kan komme ud af lidt leg på computeren :) Skønne og fine billeder :)

    SvarSlet
  4. Tak Aslaug :-) ja men det er altså også en tidsrøver :-) Kh

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette